אתר מכירות
שיווק ופרסום

מה חשוב לדעת על בניית אתר מכירות

מקימים חנות? את הדברים הבאים חשוב לדעת על בניית אתר מכירות מוצלח.

נראות ומהות – לא הכל אותו דבר

הדבר הראשון שכדאי לדעת על בניית אתרי מכירות הוא שלא כולם נראים אותו הדבר ולא כולם נבנים באותה הצורה ועל ידי אותם הכלים. חשוב לא פחות לדעת, שלפני ההקמה הטכנית, רצוי שיהיו כמה דברים מוגדרים וברורים. למשל, הרבה יותר יעיל לבנות אתר לאחר שיודעים מיהו קהל היעד, מה המאפיינים של הלקוחות ואילו סוגים של מוצרים אמורים להיות משווקים. כמו כן, בנייה של אתר עבור חנות בעלת מיתוג, יכולה להעניק ערך מוסף מבחינה עסקית. וזה לא הכל, התוצאות הטובות ביותר יתקבלו כאשר עוד במהלך הבנייה, מתכננים חנות שיהיה קל ויעל לקדם מול מנועי חיפוש מרכזיים (ובראשם, גוגל כמובן).

בניה משולבת מערכת ניהול

טווח המחירים של בניית אתרי מכירות גדול למדי. בקצה האחד, ניתן לראות אתרים שהקמתם חינמית. פלטפורמות חינמיות מאפשרות למי שישקיע את הזמן בלימוד, להקים חנות למכירות אפילו עצמאית. יחד עם זאת, אלה חנויות מאוד בסיסיות, שלרוב לא מעניקות ערך מוסף לגולש, אין בהן חווית קניה מיוחדת ולא תמיד מערכת הניהול תהיה אפקטיבית במיוחד. זהו חיסרון עבור אתר מכירות שרוצה להצטייר כאיכותי. לרוב עדיף להשקיע תקציב בבנייה של אתר מכירות, על מנת להרוויח יותר ואף כדי לחסוך כסף בהמשך. שדרוג של חנות חינמית לחנות מקצועית, עשוי לעלות הרבה יותר לעומת בניה של חנות איכותית, מהרגע הראשון. ככל שמערכת הניהול תהיה נוחה ואיכותית, בעל פיצ'רים משוכללים, כך ניהול החנות יהיה נוח, ידידותי ויעיל לאורך זמן. בעזרת מערכת הניהול אפשר לנהל את החנות, להוסיף מוצרים, להפיק דוחות והכל – בצורה עצמאית, טובה וחסכונית.

בידול וחווית קניה

לצורך בניית אתרי מכירות ניתן להביא בחשבון כמה סוגים של פלטפורמות. אך מעבר לפלטפורמה שבה בונים את החנות, צריך לחתור לכמה דברים חשובים. למשל, החנות צריכה להיות מעוצבת יפה, לבדל את עצמה ולהעניק חווית קניה איכותית לגולשים. צריך לחתור לכך כי החנות תהיה מאובטחת, שהיא תציג שלבי קניה ברורים וחלקים, עם טעינת דפים מהירה בכל המכשירים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן