מה צריך לדעת על קידום חנות בגוגל
שיווק ופרסום

מה צריך לדעת על קידום חנות בגוגל

מדוע יש חנויות ברשת שמצליחות מאוד בעוד שחנויות אחרות מדשדשות במקום ולא מגיעות לתוצאות הרצויות? יש לכך הרבה סיבות, אך אחת הסיבות המרכזיות והחשובות הן קידום. כאשר מבצעים בצורה טובה את הקידום, התוצאות העסקיות משתפרות במידה ניכרת. בשורות הבאות נסביר מה צריך לדעת על קידום חנות בגוגל ואיך עושים זאת נכון.

הדבר הכי חשוב לגבי קידום חנות בגוגל

הרבה פעמים שואלים אותנו לא רק מה צריך לדעת על קידום חנות וירטואלית בגוגל, אלא מה הדבר הכי הכי חשוב. הדבר הכי חשוב הוא להבין שקידום במיטבו מתבסס על הבנת הלקוח. ברור שצריך להבין גם את המנגנון הפנימי של גוגל, אבל יש משהו עוד יותר יסודי. אף קידום בגוגל לא יעבוד, אם לא נבין ונגדיר לעצמנו מיהם הלקוחות שלנו. צריך להבין מראש למי החנות פונה, מה רוצים למכור, מיהו קהל היעד ואילו יתרונות יש לחנות, לטובת הלקוחות הללו.

להבין את גוגל, כדי לקדם את החנות

השלב הבא, אחרי שאנו מגדירים מיהם הלקוחות שלנו, צריך להבין קצת יותר את גוגל. מה צריך לדעת על קידום חנות בגוגל, זה בעצם שקול לשאלה איך לדאוג לכך שהחנות תופיע במקום גבוה בגוגל, מול הלקוחות שהגדרנו קודם לכן. כדי להשיג את המטרה הזאת, נצטרך שלב טכני שנקרא חקר מילות מפתח.
בשלב הזה, בודקים מהם החיפושים שאנשים עושים בגוגל, כאשר הם מחפשים מוצר או מוצרים, שאנו משווקים בחנות. נניח שאנו מוכרים תכשיטים יוקרתיים. לא בטוח שנרצה להופיע בגוגל, לאחר חיפוש לקוחות של "תכשיטים בזול". לעומת זאת, יתכן מאוד שנרצה חשיפה גבוהה לחנות, על בסיס חיפוש של ביטוי כמו "טבעת יהלום" או "טבעות אירוסין" או "תכשיטים מיוחדים".
לאחר שאנו מבינים שגוגל מזהה מילים וביטויים, נציין כי היא גם מחפשת רלוונטיות. זאת אומרת, גוגל תמשיך ותבדוק את האתר לאורך זמן. לא מספיק שנשים בתוך האתר המון ביטויים מעולם התוכן של החנות. גוגל בודקת שאכן הגולשים שמגיעים לאתר, נשארים בו ולא עוזבים אותו לאחר רגע קצר. דירוג גבוה שנבנה, מביא המון חשיפה רלוונטית ולכן – קפיצה במכירות של החנות.

עדן קידום חנויות אינטרנטיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן