חדר אמבטיה
כלכלה

אבזור חדרי אמבטיה

כיום כמעט כל בית מצויד במתקן מסוג זה או אחר. מתקנים הם מכשירים המשמשים להוצאת מוצרים או חומרים מתכלים באופן מתואם ומסודר. הוא יכול לספק כמות קבועה של חומרים ולעזור לשמור על מקום השימוש נקי ומסודר. כמה דגמים נפוצים של מכשירי ניקוי כוללים מכשירי סבון, מכשירי שמפו, מכשירי מטבח וחומרי ניקוי ועוד רבים. דיספנסרים מאפשרים להניח חומרים במקום אחד ולפזר אותם במקום לעשות זאת בצורה נכונה ומסודרת עם חפצים קטנים ומפוזרים. הוא טוב לניהול מלאי וטוב בשמירה על ניקיון וסדר בחללים ציבוריים או ביתיים.

סוג מתקן

ישנם סוגים רבים של מכשירי סבון, המתאימים לתחומים שונים כמו בית, משרד, מסעדה, מלון וכדומה. להלן כמה דוגמאות לסוגי מכשירי סבון:
1. מתקן לסבון נוזלי – מכיל מכשיר אוטומטי המשתמש בטכנולוגיית תנועה להוצאת כמויות מדויקות של סבון. יחידה זו מונעת נזקי סבון וחוסכת שימוש בסבון.
2. מכשירי קרם נוזלי – מכיל מכשירים להוצאת קרמים נוזליים מדויקים לשימוש במקומות ציבוריים כמו בתי חולים ומרפאות.
3. מתקן סבון גוף – מכיל מכשירים להוצאת סבון גוף מדויק לשימוש במקומות ציבוריים כמו בריכות שחייה ורכבי שטח.

מתקנים עשויים ממגוון חומרים, בהתאם לסוג המתקן וייעודו. חומרים נפוצים המשמשים ליצירת מתקנים כוללים:
1. פלסטיק – זהו חומר קל משקל, עמיד וקל לייצור, ומגיע בצבעים שונים המתאימים לעיצוב הסביבה בה ישמש המתקן.
2. מתכת – מכשיר העשוי ממתכת כמו נירוסטה, נירוסטה או אלומיניום. מתכות אלו מספקות עמידות וקשיחות מצוינות והן משמשות לרוב בציוד העומד בפני כוחות גבוהים.
3. זכוכית – אידיאלי לחומרים נוזליים כמו סבונים ומוצרי טיפוח אחרים, יכולה להיות עשויה מזכוכית. זכוכית קלה לניקוי והיא חומר חזק אך שקוף החושף את הסבון או החומר הנוזלי שבתוכו.

עיצוב מפיץ

עיצוב המתקן תלוי בסוג המתקן ובמטרת השימוש בו. מכשירי סבון לאמבטיה עשויים להיות בעלי עיצוב קלאסי ואלגנטי, עם צורות עגולות ופשוטות, או עיצוב מודרני ועכשווי, עם צורות מרובעות וצבעים עזים ובהירים. מתקנים לשטיפת ידיים בחדרי אמבטיה או מטבחים יכולים להיות בעלי עיצובים מעשיים ומותאמים כדי להפחית את הסכנות הסביבתיות ולהפחית את זמן השימוש בבקבוקי סבון חד פעמיים. המכשירים מגיעים בצבעים שונים ויכולים להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת כמו חיישנים ומסכי LCD כדי להציג נתונים על כמות הסבון שנותרה.

אביזרים לחדרי אמבטיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן