להקים חנות אינטרנטית
שיווק ופרסום

האם להקים חנות אינטרנטית בקוד פתוח

כפי שאמרנו, ישנן אפשרויות רבות להקמת חנות וירטואלית בימינו. ראשית, עלינו לשאול את עצמנו כמה שאלות: האם אנו מחפשים חנות מקוונת לעסק לטווח ארוך? או שזה פיילוט שבו אנחנו רוצים לבנות חנות מקוונת רק כדי לבדוק את הכדאיות? כמה מוצרים יהיו בחנות? מה מקור התנועה לאתר? מי הקהל? האם אתה צריך שפות אחרות? צריכים קישור למערכת לוגיסטיקה ו/או ניהול מלאי? מה גודל התקציב שאנו מוכנים להשקיע?

שואלים לפני שמתחילים

לפני בניית חנות אינטרנטית יש כאן הרבה שאלות, אבל הן יעזרו לך להבין מה אתה באמת צריך. כך תדעו להשוות בין הצעות ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר. לנוחיותך, ניסחנו שאלון בניית חנות וירטואלית, הכולל שאלות נוספות אך יעזור לך להבין את אפשרויות בניית החנות שלך. כדי להבין מה האפשרויות העומדות לנגד עיניכם, ראשית חשוב להבין מושג ליבה בעולם בניית אתרים – קוד פתוח מול קוד סגור. אם אתם מחפשים אתר אינטרנט יציב בקוד פתוח שיישאר בידיים שלכם, ולא תהיו מוגבלים לחברה ספציפית או מתכנת אתר כזה או אחר, כדאי שתשקלו חנות מכירות בקוד פתוח – זו האפשרות המומלצת שלנו במרבית הנסיבות.

הקמת חנות אינטרנטית

אלו הם השמות של המערכות הפתוחות הגדולות בשוק:

  • WooCommerce של WordPress
  • Opencart
  • Magento
  • Prestashop

כאן, לכל מערכת של חנות וירטואלית יש גם את היתרונות והחסרונות שלה, אבל המשותף לכולן הוא שאתה לא מחויב לאף חברה – המערכת בידיים שלך ואתה לא קשור לאף חברה כזו או אחרת (ובטח לא לָנוּ). אנו מאמינים שאם יש לך שירות טוב, אתה תרצה להישאר איתנו, במקום להישאר בלית ברירה כי התחייבת.

בשורה התחתונה

יש כאן הרבה שאלות, אבל אפשר לסכם אותן בשאלה אחת מרכזית וחשובה – האם אתה רואה את החנות המקוונת שלך לטווח ארוך? או שאתה רק רוצה לבדוק היתכנות עכשיו? (אחרי הכל, אם תצליח, אולי מאוחר יותר תשקיע באתר קוד פתוח מקצועי שלא יגביל אותך..)

אם אתם מתכננים למכור הרבה בחנות הוירטואלית שלכם, עלות ההתקנה היא בדיחה בהשוואה לכסף שתוכלו לחסוך עם מערכת קוד פתוח עם אפשרויות ניתוח נתונים, תהליך הקנייה קצר ויעיל, וניתן להשוות אותו עם מערכת חיצונית. מערכות (לאו דווקא בפלטפורמות סגורות).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן